Bilder från midsommar-bröllopet

96859-269 96859-274



De fina korten är tagna av Karin. (blog.karinlinde.com)

96859-277
Jag och mina två otroligt goda vänner. Syns att jag är minst va? Kolla in minen...



Och dessa fina är tagna av Erica! (acire.bilddagboken.se)

Apropå Erica. Träffade henne igår när jag hade kommit hem från Frankrike. Jag kom på att jag har saknat henne MYCKET! Min bästaste bästa vän Erica.... (oj, vad ledsamt det lät?) Vi hade i alla fall trevligt hos Thomas (eller? ehhe) igår genom att riktigt skratta loss tillsammans, som bara vi kan! Jag höll på att riva huset för dem som tittade på film, stackare... förstörde väl deras kväll :O. Sen åkte vi en runda i bilen (första gången jag åker med Erica sen hon tog körkort :D) ganska lääänge, och stannade utanför mitt hus och pratade lääänge :) MYS! Tycker om Erica.
Vill träffa Marie nu oxå!!!

Varm kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte fina bilder olivia, du var jätte fin! ska du till hönö konferensen iår? hörde att du brukade vara där. Kram!

2007-07-09 @ 16:31:45
Postat av: Olivia

Hanna: Tack! :D Jag ska inte till hönö-konferensen i år... brukar vara på Rörö, det var kanske det du tänkte på :) Ska du dit? Kram!

2007-07-09 @ 18:44:29
Postat av: clara

åh vad fina bilder!

Postat av: Olivia

Clara: Tack! :) Jag diggar 50-talsstilen så mycket! Läser din blogg dagligen, får så bra tips! Och du är så snygg :D

2007-07-21 @ 17:23:32
Postat av: Julia

Du är otroligt vacker olivia!!

2007-08-08 @ 00:33:21
URL: http://juvlia.blogg.se
Postat av: Olivia

Julia: Oj! Tack! Vad glad jag blir! :D

2007-08-12 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback