Söndag

Böh. Jag får inte min bakgrund på bloggen att bli fin. Innan var den grå och jag ville ha mönster-bakgrund. Nu är den plötsligt vit, och jag kan inte få tillbaks det grå.

Det är orkan. Vilket läskigt ord, hoppas vi inte blåser bort (:D) för Joann och Johanna ska flytta idag, och vi ska hjälpa dem när orkanen är över.

Franskprov imorgon. Tro det eller ej, men jag känner mig riktigt kunnig! Jag trivs faktiskt med franskan nu (nej, inte tack vare läraren) genom att jag har studerat mer ensam utan lärarens hjälp, och faktiskt, jag lär mig mer. Är inte det lite weird?

Terminen som ligger framför innehåller nationella prov i grundämnena, och dem ska jag nog klara bra, eller vad säger du Olivia?

Blås inte bort!
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

background: #FFFFFF url(http://olivias bildadress.se);

Så står det..typ. :P

Postat av: Olivia

Tack!! :)

2007-01-15 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback