15 år senare...

Min mor, far och bror uppvaktade mig på morgonen. Två små paket. De innehöll:
- En Esprit-klocka. Svart och snygg!
- Ett minneskort till mobilen. Nu går jag från 64 MB till 512! :)

Birthdayparty for my friends yesterday.
- Nära vänner
- Leenden på topp
- Skratt från hjärtat
- Tacksamma gäster
Kunde det bli bättre?
Suuperfina presenter! Tackar och bugar så lågt att jag slår i huvudet.

Min mor och jag åkte till Varberg idag för att reglera min nya klocka, så att den satt som den skulle. Jag hittade en bok som äntligen, äntligen har fastnat. Jag har smått börjat läsa i den; "Kärlekens historia", och den verkar bra!
Jag fann en parfym som var välbehövligt. Men usch vad svårt det är att välja, jag blir inte klok på alla dessa parfymer! Men jag tror jag blev nöjd. Jag fann även lite smått  och gott på Bokia.
Ikväll blir det kalas för familjen.

 


Hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback