Göteborg

Jag tillbringade hela 5 timmar i Göteborg igår, med min mamma och pappa. Det var alldeles supertrevligt :)
Jag inhandlade ett linne, en tunika/långt linne, en almanacka + två pennor och en skiddress (jacka + termobyxor). Jag hade faktiskt ingen, å denna var fin.

När jag kom hem åkte jag till kyrkan och umgicks med mina vänner, spelade spel och åt chips. Sen gick vi hem till en kompis och såg en film som var den läskigaste jag sett; "The Butterfly Effect". Se den inte om du är känslig för hemska scener.
Ps. Samuel har rätt i kommentarerna, den är tänkvärd. Men väldigt hemsk.

Idag ska jag jobba med Johanna. Det ska bli roligt, för jag har aldrig jobbat med henne ensam :)
Efter jobbet ska jag åka till kyrkan och vara med på en inspirerande gudstjänst!

Kram

Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag vill minnas att "The Butterfly Effect" var en alldeles förträfflig film! ;-) Väldigt tankeväckande iallafall! Filmer som får en att tänka är oftast bra.

Postat av: Olivia

Det har du rätt i. Den var tankvärd, och nu när jag tänker tillbaka på den är den faktiskt ganska bra. Men hu så hemsk! Det var lite svårt att somna må jag säga :)

2007-02-25 @ 22:20:55
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback