Fortsättningen på min dag

Vilken härlig eftermiddag det blev idag! Jag har faktiskt varit lite "nyttig" må jag säga... Jag har endast tagit det lugnt. Vad skönt det är ibland! Det som hände efter sista blogginlägget var att Frida kom hit och vi såg "På andra sidan häcken". Det enda som behövs säga är :D :D :D x3! Den var ju suverän! För att citera:
"HAHAHA! Was that out loud ??" eller
"Don't touch the cookie! I told you, that is just junk." "But I like cookie..."
Frida! :) och ni som sett den förstår säkert vad jag menar ...

Och sedan läste jag. Jag menar läste, läste, läste, läste och läste ur min lånade bok "Kära Ingen". Läänge. Tog det lugnt helt enkelt... ringde Marie och gick en promenad med henne. Oh, så trevligt att promenera med en trevlig vän :) Och nu kom jag innanför dörren.

Jag har även bestämt mig för att strukturera upp mitt liv en smula. Listan lyder följande:
- Lägga mig tidigare på kvällarna, så att jag får sova mina behövliga timmar och därmed bli mindre seg och trött på morgonen.
- Äta bättre frukost. Varför inte variera med lite go müsli (Marie :D) istället för de vardagliga mackorna?
- Gå promenader och läsa böcker istället för att tillbringa så grymt mycket tid vid datorn. (Lugn, Ebba. Jag kommer nog uppdatera bloggen lite grand ändå! :))
- Bli mindre tidsoptimist. Jag har aldrig varit det innan, men av någon anledning har jag blivit det nu. På väg till skolan. Jag blir ARG!

Så allt detta får det bli ändring på från och med NU.

See ya!

Kommentarer
Postat av: frida

It never ends....It never ends that way to :S XD Den e grymt rolig!! :D Kul med roligt sällskap å se den med osså!!:)

2007-02-15 @ 21:53:34
Postat av: Olivia

Hahhaaa, riktigt roligt var det! :D

Postat av: ebba

bra olajvs! jag blev orolig där ett tag, att du glömt av att uppdatera bloggen.. men den glömmer du aldrig :D visst?

2007-02-17 @ 21:49:12
URL: http://ebbabremberg.blogg.se
Postat av: Olivia

Klart jag inte glömmer Ebbsa! :)

2007-02-20 @ 11:18:36
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback