En fullspäckad helg

I fredags var jag på julbord med personalen på Espeviksgården. Supermysigt som vanligt med underbar julmusik, god mat i det lilla utrymmet på ovanvåningen.

Igår var det klassfest med gamla klassen 9b i Sällstorpsgården. Alla kom utom tre + Carl Eliasson oxå! Jättekul att vi var så många. Det var god mat, med räckmacka till förrätt och tacos sedan :). Jag var så hes, och så spelade dem musik så högt så man fick gapa för att göra sig hörd, så min röst mådde väl inte så bra. Men trevligt och kul hade jag! :D. Tills det spårade ur, tyvärr.

Inatt vaknade jag var tredje timme för jag var så tät i näsan. Fy vad jobbigt det är. Och jag som ska vara med och sjunga på julkonserten i kyrkan idag. Undrar just hur det går!? Hoppas det går! Ska ju bli så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback