SP1C.

...heter min nya klass. Nya.

Det var pirrigt då jag satt på uppropet och väntade på att få höra mitt namn. Jag har idag börjat på PS på det samhällsvetenskapliga programmet (SP) med inriktning språk. Vi är 31 i klassen. En mycket blandad klass, med både SP kultur, SP samhäll och SP språk. Mitt schema verkar bra. Jag har inte för långa dagar, och jag börjar inte vråltidigt.

Det känns konstigt. Jag har redan börjat gymnasiet. Mycket info på en gång om allt och alla. Det kommer bli roligt, i alla fall vad jag hoppas och tror. Jag har ju Katrin om allt skulle bli katastrof ;). Jag gick och köpte behövliga skolgrejer med henne efteråt idag.

Så imorgon väntar ännu en dag. Och dem dagarna kommer fortsätta i tre år till... Imorgon kommer tvåorna och treorna. Oops!

Kommentarer
Postat av: emmagustafsson

Hoppas du kommer trivas på samhäll! Vi ses väl i korridorerna : )

Postat av: Olivia

Hej Emma! Nu vet jag vem du är ;). Ja, du går oxå samhäll? I så fall ses vi ju imorgon! (Tisdag). Kul! Kramar

2007-08-20 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback