Brighton nästa!

Sommarlovets happenings:

- 22/6. Bröllop mellan Sara och Åke.

- 24/6. Avresa Frankrike. Johannes fyller år.
- 24/6-8/7. Frankrike.
- 13/7. Lisen fyller år.
-2/8. Salem Al Fakir i Borås.
- 7/8. Avresa England.
- 7/8-12/7. England.
- 19/8. Heldagsutflykt med kyrkan.
- 20/8. Jag börjar gymnasiet: Samhäll-språk tillsammans med Katrin!

Så här långt har det alltså gått... På tisdag åker jag till England. Eller ja, inte själv. Mamma, pappa, jag, Samuel, Karin och Konrad! Samuel och Karin ska fota bröllop, så vi hänger med till Brighton där vi kommer tillbringa mest. Vi kanske tar en dagsutflykt till London också. Spännande!!

Kommentarer
Postat av: frida

heej! :D Hoppas du får det bra i Englad. Har skaffat ännu en blogg. Men tänker nog lägga ner lite mer på den. Så ja tänkte be en expert om hjälp! ;D hehe Du kan väl ringa någon gång så kan ja kanske få lite hjälp! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!! :D

Postat av: Olivia

Frida: Tack! Hoppas jag med! Åhå? Äntligen lite updating från din sida då? ;). Självklart hjälper jag dig! KRAM på dig!

2007-08-06 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback