Måndag

Oj, nu har det redan gått fem dagar sen jag skrev... varning Olivia!

Denna veckan väntar två nationella prov. Ett att vara nervös för, och ett lite mer ploj-prov. I alla fall som det känns :) Jag pratar om det nationella fransk-provet vi ska ha på torsdag, vi ska testa våra kunskaper för att se om fransk-nationellt prov kommer införas! Haha, det kommer det inte göra efter våra kunskaper. Jag kommer få mig ett gott skratt efter våra resultat, vi kan ju knappt allt vi ska kunna när vi går ut nian! Men visst, jag kommer ge allt ändå. Jag gillar det franska språket och är ambitiös nog.

Denna skolvecka:

NP i Franska
NP i Matte (:S)
No-arbetet ska vara klart.

Nästa vecka:

Stora svenska-arbetet om svenska författare ska vara klart. (Oops! Snabba på...)
Musik-prov. (Som jag inte ens visste om! :S)

Snart är det Ung-Alfa. Hoppas det kommer många! På lördag kl 17 i kyrkan. Iiiiih! :)

Hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback