Datorn är äntligen tillbaka!

Min dator fick sitt grafikkort pajat, så den har varit inne på lagning i vad som känns som tre år! Kanske snarare tre veckor eller nåt, men länge var det! Men jag måste faktiskt erkänna att det var ganska skönt :) Nu hoppar det i alla fall in ett inlägg på min blogg igen. Jag kan summera det som hänt det senaste:

- Jag har haft ett härligt lov!
- Fint väder!!
- Jag dansade på Sen kväll med Guud - roligt och jättespännande! Vi var bra :)
- Påsken - jag var på en härlig konferens (läger kan man säga), otroligt härligt! Vi dansade oxå, det gick bra!
- Mor och Far har varit på Madeira i en vecka, äntligen är dem hemma igen :) Fick en kjol, ett linne och ett halsband! Somriga färger, jättehärligt!
- Jag har använt min gröna kjol, älskar den!
- Konrad har blivit större, så otroligt söt!
- Jag har gjort en make up-rådgivning på Body Shop. Jätteroligt och snyggt blev det! Köpte maaassa smink.
- Jag har köpt en klänning till Sara och Åkes bröllop. Jättefin! Den är svart med vita blommor, lite 50-tal från MQ!
- Vi har börjat göra i ordning ett rum i kyrkan där vi ungdomar kan softa. En soffa och kuddar har vi än så länge inhandlat. Kul!
- Jag har blivit förkyld :(

Jag tror jag fick med det mesta :)

Kram

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad mysigt vi hade det i lördags kram på dig ..

2007-04-22 @ 16:56:56
Postat av: Olivia

Verkligen mysigt Kajsa! :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback