Ännu en....

Ännu en sommardag! Då har man inte hjärta att sitta inomhus för att skriva ett blogg-inlägg! Har fått solbrända ben idag, jippie! Det gick snabbt och enkelt, till skillnad från då jag var yngre, då jag brände hela min kropp på en halvtimma ;) Härligt med SOL!

Ännu ett nationellt prov avklarat. Matte. ETT enda kvar, det muntliga i matte. Sköönt!
Men, nu har vi ju massor av andra prov och arbeten, alla på en gång... Arggh! Nian är hektiskt i slutändan, men jag får väl klara mig i sex veckor till... sen.... SOMMAR och slut på Vidhöge! Underbara tanke.

96859-200
Min nya bikini! Matchar min äldre eftersom de är i samma färger. Härliga brunt och ljusrosa.

Ha det bra i solen!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback