Operation Dockskåp 2

Projektet "Operation Dockskåp" går framåt. Nu har jag efter en tid börjat jobba på det igen.

- Badrummet har fått en röd-vit-prickig vägg och idag ett röd-målat golv.
- Vardagsrummet är i princip färdigt, parkettgolv har lagts. Kvar är möbler som ska placeras.
- Köket börjar ta form. Gardiner och trägolv har kommit på plats.
- Sovrummet har fått sig ett grönt tyg på väggen, och snart kommer en gammal tavla som ska spikas fast.
Mittersta rummet på övervåningen har ännu inte förändrats. Golv ska dit och nåt snyggt på väggen? Lite tomt med idéer i det rummet än så länge.

Nöjd med mitt målande idag, ska jag nu ner till kyrkan och dansa! <3 Tjoho, vad trevligt!
Men jag mår för tillfället inte särskilt bra ... har huvudvärk som spränger och ont i halsen :/ Hoppas på att jag orkar dansa!

See ya!

             

Ursäkta den dåliga upplösningen på bilderna, dem är tagna med mobilen i ett ganska mörkt rum.

Kommentarer
Postat av: marinette

så duktig du e med dockskåpet !! det vaerkar riktigt roligt tycker jag måste få se det en dag !! hehe :)
;)kjam

2006-10-01 @ 14:18:04
Postat av: Olivia

Tack Marinette! :) Hihi, det ska jag lova dig..

2006-10-02 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback