Igår kväll

Med en svullen och röd hand, en "tatuering" målad i tusch och en randig, uttöjd tröja kom jag hem igår kväll.

Den svullna handen fick jag genom en dumdristig lek. Det var väldigt roligt i början, men AJ vad det gjorde ont! Kan inte förklara vad vi gjorde direkt, men sjukt var det .. och smärta blev det. Men okej, nu lämnar vi det. Handen är svullen men jag själv mår bra.
   Ja, och den där målningen jag fick på armen? Hm, inte för att jag vet vad den föreställer, men... Konstnären (?), var Adam. Vackert målat med röd sprit-penna :S ... Men jaja, det gör väl inget att det färgar av sig på alla kläder? Men, tatuerad och klar får man kommentaren: "Oh! Ärligt talat så borde du skaffa en sån! Men det är klart, då dör väl du... så ont som det gör."
   Den randiga tröjan bars av en något för stor person för den storleken, inget illa menat... det var ju sanningen? :)  Och den var ju härligt uttöjd sen, men det var faktiskt lika bra. Den var lite tajt innan, och undrar då om den inte satt lite tajt på personen som provade den?

Nu ska jag vara lite duktig och gå ut och titta till min cykel, så att den håller och funkar som den ska. För vi ska cykla till Eksjö på onsdag med klassen... och åka vattenskidor! Oj, upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback