A Walk To Remember

96859-38

Vackrare film finns inte. Det går inte att hitta något liknande, näst efter "Dagboken". Helt fantastiskt hur kärleken mellan två människor kan bli så stark. Hur allt kan ändras på grund av sitt hjärtas kärlek till en människa!
Jag tänker på när Jamie sjunger "Only Hope" i teatern. Då Landon med stora ögon tittar alldeles förälskat på henne. Då han helt plötsligt tappar bort sina repliker vid åsynen av Jamies vackra utseende. Improviserat och med ett tappert försök att inte förstöra teatern, krystar han fram några egna repliker innan han kysser henne. Såå vackert att tårarna bara sprutar! Helt underbar, fantastisk. Jag kan inte på mina 14 år minnas att jag har gråtit så mycket.

Mandy Moore
Shane West
 - helt otroliga skådespelare.

     

"...I lift my hands and pray to be only yours, and I know that you're my only hope..."

Den här filmen hamnar ärad på en andra plats i min lista av kärleksfilmer.

1. Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta.
2. A Walk To Remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback