A Walk To Remember - igen

Det är obegripligt vilken otrolig film... Nu har mina föräldrar sett den oxå, tänk att till och med dem kan gråta av den! Det är fantastiskt vilket bra budskap som denna film innehåller. Det är tredje gången jag ser den, och jag gråter minst lika mycket varje gång. Jag kan inte komma ifrån den tanken som tränger sig på just nu; att en vacker dag i mitt liv få det så underbart som Jamie och Landon på filmen, den känslan, den kärleken - med Gud med i allt. Så otroligt vackert. Jag älskar tanken. Jag strävar efter livet, tillsammans med en man jag älskar och livet med Gud. Vilken dröm, vilken verklighet!

 
 Shane West och Mandy Moore

Tänk om denna filmen helt plötsligt byter placering i min lista?
Tänk om min lista numera skulle se ut så här:

1. A Walk To Remember
2. Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta

...istället. Vad sägs om det?

"Someday we'll know,
If love can move a mountain?
Someday we'll know,
Why the sky is blue?
Someday we'll know,
Why I wasn't meant for you?"

"In places no one will find
All your feelings so deep inside
it was there that I realized
That forever was in your eyes
The moment I saw you cry"

Kommentarer
Postat av: christina

Ja den va verkligen fantastiskt bra!! Jätte fint budskap!Ett tips: Visa den gärna i kyrkan :-)
kram

2006-09-23 @ 15:38:16
Postat av: Julia

http://juvlia.blogg.se/190706204235_a_walk_to_remember.html#comment

Jag vet, jag älskar den! Det är den enda filmen som jag gråter varje gång jag ser den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback