Tjejkväll

Med skratt, tårar, ett varmt hjärta och mätthet gick jag och lade mig igår.
Jag hade haft besök av nio utav mina goa tjejer i klassen och vi hade haft ruskigt roligt. Eller ja, jag hade riktigt roligt i alla fall. Det som rörde mig var att så många ville komma hem till mig. Vi spelade spel, lagade och åt tacos tillsammans, skrattade massor och i slutet grät vi till och med.

Vi spelade ett spel som hette "Upp till Bevis" där ett moment var att man skulle möta kropp mot kropp på med olika kroppsdelar...

           
haha...

        
Mot slutet blev vi väldigt oseriösa.. haha!

  
Gulliga Marielle och Emma :)

Det var i alla fall en lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: Marinette

Det var en trevlig kväll med mkt skratt hehe :D
Vilka roliga bilder du fick tagit haha
kramar

2006-10-22 @ 14:40:08
Postat av: Olivia

Ja, det var det verkligen :)
Hehe, ellerhur?

2006-10-22 @ 20:47:20
Postat av: Emmie

Hej vännen min! Vad härligt att ni hade det så trevligt, kul med tjejkväll!!
Fint kort på dig däruppe, förresten :).
Syns vi på fredag? KRAM!

Postat av: Olivia

Emmie: ja, supertrevligt..
Tackar, tackar :)
Klart vi gör, going! KRAMAR!

2006-10-24 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback