Onsdaaaaag!

Efter en dag av lathet, fotografering och matlagning sitter jag nu och avnjuter en milkshake lagad enligt mitt egna nyss påhittade recept, och drar slutsatsen att denna dag har varit en riktigt trevlig onsdag.

Stopp och belägg! Fotografering?

Ja, just det. har glömt att så smått berätta att jag kom med i Veddige Lucia... Och idag fotograferade Karin oss inne i Varberg (Engelska Parken för att vara exakt). Jag tror och hoppas att det blev bra! Det ska bli mycket spännande att så småningom, den 14/11 få börja öva alla sångerna och verserna vi fått att läsa. Kröningen är nu bestämd att äga rum i Veddige Kyrka, jippie! :)

Dagen har som du förstår varit ganska trevlig, slapp och...ja, när en skoldag är slapp så är den ju allt väldigt trevlig :) Jag lagade lite pasta och bacon till mig själv när jag kom hem från fotograferingen och skulle impulsivt påbörja att baka inför lördag, då några klasskompisar ska sälja kakor på Hemköp till vår kommande klassresa. Men jag gav hastigt upp mitt försök när jag såg att vi inte hade alla ingridienser som behövdes... Skulle väldigt mycket behöva plugga just nu. Jag har ett so-prov och ett franska-prov imorgon. Men nä, det är jag alldeles för slapp för att göra just nu, jag sitter ju här med min milkshake och ska dessutom på cellgrupp om fem minuter! Hm, tja... milkshaken dög, men eftersmaken av millimeterstora äppelbitar är lite speciell ;)

See ya! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Hm... milkshake med äpplen.. Hm...

2006-10-25 @ 21:29:52
Postat av: Julia

Grattis! Jag ska rösta på dig!! ;);)

Postat av: Olivia

Haha, tack Juvlia! ;)

2006-10-30 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback