Life of me

Lucia. Ja, vem kunde tro att nån skulle anmäla mig dit? Jag är anmäld och jag har provsjungit, det gick bra. Så nu återstår det att se om jag kommer med eller ej. Det hade varit fantastiskt roligt måste jag säga, att få uppleva det nån gång i sitt liv  ;)

Vi har massor av prov. Eller är det bara jag som klagar och är bortskämd med för lite prov? Så kanske det är, jag vet inte. Men mycket är det, och vilja behövs för att genomföra dem på ett skickligt sätt. Undrar då om det är så här, fast ännu mer på gymnasiet? Fast då borde skolan ändå tända en lite glöd inom mig igen, att börja på gymnasiet. Jag har sista året kvar i grundskolan, och det känns ganska tradigt att gå tillsammans med samma människor som man gjort i nio år. Det är absolut inget fel på människorna, men att träffa lite nytt och fräscht folk hade inte varit fel!

Nä, nu ska jag skriva lite NO. Om sånt där fotosyntes, fossila bränslen och kolväten... Jag får börja förbereda mig inför provet som kommer om fem veckor ;). Det kan tänkas långt dit, men det är ganska krångliga saker, och jag förstår nog bättre om jag målar upp det i paint :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Lucia?? woooow

Postat av: Erica

Nee.. ve, kunde tro att du skulle bli anmäld dit.. hihi. Hoppas på dig! lovar å rösta på dig. :P

2006-10-12 @ 21:51:00
Postat av: Jakob

LUCIA, WOOHO!

2006-10-12 @ 22:46:00
URL: http://jakobjohansson.blogg.se
Postat av: Olivia

Haha, "wow" ;)
Erica: Tack, det var snällt av dig ;P

2006-10-13 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback