The day goes on

Jag "feber-fryser".
Äsch. Det känns som om jag jämt skriver om när jag är sjuk. Men jag kanske är sjuk ofta? Jag har i alla fall kommit fram till att jag har fått ta emot denna förkylning genom för lite sömn. Skickligt gjort va? Inte särskilt.
Men med mysbyxor, en filt och täcke tänker jag nu krypa ner i min säng och hoppas på att få sova lite mer denna natt. Annars blir jag nog knäckt i slutändan och det låter inte som en trevlig känsla.

Jag har för övrigt tillbringat tid med Erica idag. Dans-pratat och även fått svar på ett sms. Det låter kanske som en vanlig dag i Olivias liv?
Erica, du är för underbar. Jag skrattar så jag blir kissnödig. Faktiskt. Du är så flams så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :D
"Sööt?"
Hoho. Gillar dig starkt. Jag behövde skratta, att få glömma saker som gror sig i magen. Du gör mig så glad bara genom att vara du.

Saker bör sluta tänkas på.
"Varför oroa sig om morgondagen? Var dag har nog av sig plåga". (Citerat ur Bibeln)
Sluta grubbla. Jag är skapad till den jag är. Inte för den jag vill eller gör mig till.


Kommentarer
Postat av: Erica

fint skrivit av dig. =)
Jag behöver nog åxå flumma lite ibland... gör inte de så ofta i vanliga fall... haha!

2006-11-21 @ 18:09:29
Postat av: Olivia

Love u ;)

2006-11-21 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback