That Friday I want

Lucian närmar sig, vad roligt det blir. Nu har jag lagt över en del av min vers till Jonna, så nu sjunger vi tillsammans vers ett på 'Nu tändas tusen juleljus'. Det känns skönt. Nu behöver min röst inte darra så fruktansvärt när jag sjunger :). Jag längtar faktiskt till Luciakröningen!

Fredag idag. Underbaaart! Det innebär att det blir in till stan idag, till Pingstkyrkans arrangerade "Spel-kväll". Men innan klockan slår sju och jag ska promenera dit så ska jag fika på nåt mysigt ställe :) Lovely day.
Jag hoppas på det bästa idag.

Thank you for reading my uninteresting blog, you are very kind :)

See yaa!

Kommentarer
Postat av: Erica

tja! du... vi träffas på Måndag kl sex och dansar.. eller a vi pratar om en ny dans typ. Vi vill ju fortsätta dansa nu. =) Går det bra? jag har pratat med Maja...

Kram

2006-11-17 @ 18:08:55
Postat av: Hanna

mysigt att träffa dig idag, hoppas du hade det nice i stan!

2006-11-17 @ 23:46:30
Postat av: Olivia

Erica: KUL!! Det blir superbra. Bra att du har pratat med Maja :)
Hanna: Detsamma du! Hoppas ni hade det trevligt på filmen oxå :) Jag hade det roligt..

2006-11-18 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback