Lördag igen

Vi hade disco för åk 3-6 i aulan igår. 9b. Roligt? Svar: Ja.
En liten kille frågade mig lite försynt om en dans med mig, gulligt va? :)
Men Frida, du ska få stryk så det skriker om det! Bered dig på en blåtira runt höger öga på måndag! ;)
O:Hon tömmer mitt liv!
C:Nej, hon tömmer bara väskan.
O:Ja, och i den finns en röd brandbil, en...
C:Och kocken! :D

En kväll av skratt.
Och ingen slår min och Carros finaldans! :D

Jag har jobbat idag. Roligt med alla köpgalna kunder så nära jul...

Jag inser att det kommer bli mycket uppträdande med Lucia. Julstämning på hög nivå. Hoppas jag...
"Natten går tunga fjät, runt går och stuuva..."

Kram.

Kommentarer
Postat av: frida

HA HA HA som om en liten skit som du skulle kunna ge mej en blåtira!! ;p du når la inte ens upp till mitt öga!! haha

2006-11-26 @ 13:21:19
Postat av: Olivia

Frida: Haha, rolig du e då ;) Klart jag når...
Men vi får väl se hur mycket mer jag kan berätta om du har den inställningen ;)

2006-11-27 @ 08:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback