I vår vacka vita vintervärld...

Det är snö, snö, snö!
Jag älskar det! Faktiskt. Vintern är underbar, och nu är den redan här?
Jag visste att det hade spåtts snö idag, denna dag, men inte trodde jag att det verkligen skulle hända? Jakob kom precis in och väckte mig, så nu ska jag skynda mig att äta frukost så att jag kan ta på mig mina vantar och min mössa och gå ut på en promenad! :D

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, Hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter, som vi har önskat, Hurra!
Nu tar vi kälkarna fram, och vantarna på, och sen vi åka i backen, hej vad det ska gå.

Jag längtar till julen ovanligt tidigt i år. Trott eller ej.


Kommentarer
Postat av: frida..

du är ju inte normal haha...hur kan man gilla att de har kommit snö?? de ska ju inte komma förrän i december!! ;P men de är ja alltid kul att någon gillar de!! had bäst! kramar:D

2006-11-01 @ 18:08:53
Postat av: Olivia

Frida lilla.. snö är mysigt och härligt. Det ÄR faktiskt den 1:a november idag! Bättre om snön kommit i oktober kanske? ;) haha..

2006-11-01 @ 21:39:45
Postat av: frida..

Naee de e klart!! men de kan ju vänta lite till;p
Bara de är snö på julafton så är ja nöjd!!;)hehe..

2006-11-01 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback