Yesterday

Igår.
Trevlig dag. Rolig dag. Mysig dag. Tokig dag.
-Jag jobbade till halv fyra - trevligt.
-Jag väntade på att mina vänner skulle hämta mig så att vi kunde åka till Göteborg.
-Väl i Göteborg (lite försenade!) sprang vi in på Filmstaden och såg den nya James Bond-filmen. Den var jättebra! Jag fick dock sitta själv, inte så roligt med splittrade platser. Men filmen var nog så bra ändå :)
-När Adam gick före till parkeringen (lite väl snabbt... vi hittade inte) och sen hämtade oss vid en mack, fick vi se att någon krossat en ruta i bilen! Inget var stulet, men vi fick plocka en hel del glas...
-Med tre rutor behållna, körde vi till Kungsbacka. Det var lite kyligt med piskande regn och en öppen ruta...
-På parkeringen utanför Alléhallen i Kungsbacka, fick Daniel och Adam fixa plast över rutan.
-Resten av kvällen ägnade vi åt att strosa där inne bland folket. Jag träffade mina kusiner (trevligt!!) och några polare från Bua. Annars var kvällen en inte-händer-så-mycket-kväll. Vi åt pizza mellan också, (tur, annars hade min mage skrikit sig hes).
-Halv ett åkte jag med Lotta hem.
Trött efter en dag fylld med händelser.

Sällskapet var som vanligt trevligt. Ja, i alla fall innan tre av oss började balla ur ordentligt...;) (Inte jag inräknad!)
Johanna, Linda och Daniel... hade ni roligt på väg till pizzerian eller? :)

Idag blir det julkonsert för hela slanten. Nervositeten har inte flugit i mig ännu, men vem vet när/om den kommer?

Dagens låt: Shekina - Blindside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback