Two days left

I'm having a cold. Ja, du läste rätt. Förkyld igen.
Jag måste vara en förkylningsmänniska, det är tredje gången i rad som jag drabbats av detta irriterande virus. Men nu måste jag blivit smittad. Min näsa var helt igentäppt igår kväll, det kändes som jag skulle dö faktiskt. Jag kunde bara andas genom munnen och jag fick panik.

Jag skulle jobbat idag, men det blev inget med det. Det kanske händer att jag åker in till tre-tiden eftersom jag idag känner mig lite bättre.
Jag skulle varit i församlingshemmet ikväll kl 19 och hälsat mina vänner en god jul och myst lite. Men nej, inte med en förkylning som min. Det är bättre jag vilar till rushen på Village imorgon, då måste jag nämligen jobba.

[Jag slog in julklappar igår tillsammans med Max. Han är underbar.

Kommentarer
Postat av: frida :)

Hejj!! ville bara säga att du har sååå gulliga syskonbarn! :) dom e väldigt söta! ;p had bästaste..kmr typ skicka sms lr ngt på julafton! :) Kramar :D

2006-12-23 @ 14:45:53
Postat av: Olivia

Hihi, ja dem är allt bra söta :)
God fortsättning på julen :D
Kram!

2006-12-25 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback