I denna stund tänker jag på mitt jullov...

... som för tillfället består av lite jobbtider i min almanacka. Tisdag, onsdag, fredag, lördag. På söndag natt är vi inne i 2007, lustigt nog.
Nästa vecka när vi ingår det nya året har jag inte mycket jobb inbokat. Jag hoppas då på att få umgås med vänner, klasskompisar (?) och även få känna in det nya året. Jag tror allt att jag ska införa ett nyårslöfte, som jag framförallt ska sträva efter att hålla!

Nyårsafton närmar sig och jag känner en oerhörd lycka över att jag blivit bjuden till Jakob och Majas glamorösa nyårsfest. Tack Jakob och Maja! Jag tror att det kommer bli en riktigt härlig kväll och natt med mycket folk. Det roligaste är att den är så välplanerad av dem, och att man inte vet något om den förutom att man ska klä sig fint, och jag vet vad nog vad jag ska ha på mig :)
Tre punkter om varför just denna nyårsafton kommer bli speciell:
  • Den är planerad av två så unga människor (det kan bli väldigt kul med ganska jämna åldrar!)
  • Den är hemma hos Maja, (okej, det kanske inte är något speciellt med hennes hus just, men...) och det är många som inte varit där någon gång förut. (kan bli kul med ny plats, nytt folk)
  • Jag har börjat förstå hur kul man verkligen kan ha det en nyårsafton, med god mat, trevligt folk och ingen tidsbegränsning ;)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Spännande spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback