Helg!

Helg. Vilket bra ord. Det liksom klingar i öronen och ger en glädjefylld känsla av avslappning i hjärtat. Speciellt nu när skolan har börjat och all nervositet inför nationella proven hägrar.
Idag är det lördag. Det låter som en godisdag, inte sant? Men kanske inte för mig, jag äter ju godis alla andra dagar också ;-).
   Igår åt jag pizza med Erica, det var mysigt! Sen valde vi att promenera bort allt fett som lagt sig :-),  så vi tog en kvälls-promenix och träffade Jennie, Emma, Katrin och Philip på moppar! Haha, vilken syn ...
Men i vilket fall, trevlig kväll. Jag gick hem och lade mig, väldigt trött...
    Och ännu tröttare var jag när jag vaknade imorse. Jag ska jobba från till två. Så nu sitter jag och väntar på att Joann ska komma och hämta mig, han verkar vara lite sen? :-) Hoppas det blir en trevlig dag på jobbet.
   Idag eftermiddag ska jag dansa! :D Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback