Finfin dag

Dagen började med att jag steg upp 08.15, gjorde mig i ordning och åkte ner till kyrkan. Där skulle en stor härlig frukost vänta, för hela församlingen. Jakob skjutsade mig på min cykel, det var en strålande morgon.

Efter frukosten stannade jag, Thomas och Johannes kvar. Thomas ville bada. Jag hade ingen lust, fråga mig inte varför. Jag och Johannes bestämde oss i alla fall för att spela Settlers :-) Så vi tre spelade en omgång, där jag vann! Tjoho! Det är inte ofta ska jag säga... hihi. Jag tyckte ju givetvis det var jätteroligt att vinna, så vi spelade ännu en omgång. Och jag vann igen! Jippie :-) Senare skulle jag hem och äta middag... som jag nu har gjort. Vi ska träffas igen senare, och hitta på något utomhus med kanske några fler. Det är dock många utav mina vänner som inte är hemma denna helgen, så vi får se hur många vi kan rafsa ihop ;-)

Fick reda på en tråkig nyhet idag. En kompis ligger på sjukhus. Usch, vad jobbigt. Jag hoppas och ber att han ska få bli bättre. Eller varför inte helt bra?

-Tack Gud för att du vet allt och ser allt som sker, och att du kan hjälpa oss var och en med våra brister och problem. Du är den stora läkaren och jag ber att min kompis ska få bli bra. I Jesu namn. Amen.-


Kommentarer
Postat av: christina johansson

Så roligt o läsa vad du skriver o tänker! Min underbara lilla Lilli!!!
Kram mamma

2006-08-07 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback