Blandade dagar

Jobb hela veckan, tjoho! ;-)

Har alltså jobbat idag, halvdag. Gick på stan lite... hittade en jättesnygg tröja på JC (inte ofta jag gör det :D), lade undan den, och åkte med bussen hem.

Igår jobbade jag till 15. Direkt efter gick jag till Café Porten där Marie jobbar, och hjälpte henne att torka bord och diska, tills hon hade stängt cafét och vi skulle gå. Just det, gå till Body Shop där Sara jobbar. Daniel kom dit och vi väntade tills Sara hade stängt affären. Efter det åkte vi till sjukhuset där vi hälsade på vår kompis. Det var skönt att träffa honom, stackaren.

Håller på att söka efter en ny mobiltelefon. Väldigt svårt ska jag säga! Först ska man hitta en bra telefon, men bra minne och allt det där. Och så vill man ju helst att det ska vara hyfsat bra kamera på den och att den definitivt ska vara snygg! (Enligt mig då...) Och så ska man ju bestämma om man ska ha kvar samma operatör som innan... Jaja, efter mycket vägande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att köpa en 3g-telefon. Och också att jag ska skaffa mig 3 refill, så blir det billigare när jag ringer till alla kompisar som har 3 :-) Så jag har kanske snart bestämt mig för rätt telefon. Vill ju ha en ny så fort som möjligt eftersom den gamla är kass :-/.



Anyway. Nu ska jag åka upp till Hirvs på cellgrupp. Trevligt värre.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Oooo 3g ;) wow

Postat av: Erica

Kollat in w300i???
inte, då tycker jag su ska kolla den.
Inte så dyr och typ jätte ny och med Walkman. Och vikbar.
Tips, köp ingen mobil med joystick. ;) hehe.. alla bara klagar på sonyericssons joystickar.. dom håller inte ett år.

2006-08-10 @ 22:57:19
URL: http://ericaoscarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback